måndag 19 april 2010

Tack till Ida

Hej på er allihop!!
Välkomna till Salongens blogg! Här kommer jag att lägga upp lite bilder, nyheter och kampanjer så gå gott jag hinner med ;)
Ett enormt Stort Tack till Ida som ordnat denna blogg åt mig! Utan dig hade det inte blivit en blogg för Salongen!

Jag har lite bilder jag tänkte lägga ut direkt nu så att jag kan lägga in lite nya eftersom.

Marias Naglar efter en Glamour Manikyr:





Detta stora ställ från Depend står på Salongen, 25;-/st:





Jag säljer även presentkort för frisör delen och manikyren:





Löshårsslingor är toppen i stället för färg, perfekt vid det roligare färgerna som annars inte fäster på håret:













Ha det gött så länge!

Kramar

2 kommentarer:

  1. Jätte trevlig sida med bra och fin information!Du och Elvis var också fina på bilderna!
    Kram Sofie

    SvaraRadera
  2. Tack Faster! Puss

    SvaraRadera