söndag 25 april 2010

Problem med armen

Hej!

Som ni kanske vet, hört el märkt så har jag varit hemma 1 v pga att jag haft ont i min höra arm.
Läkaren vill att jag ska vara hemma 1 v till, men jag gör ett försök i morgon att återgå till Salongen så får vi se efter morgondagen hur det känns.

Jag har lite nyheter på Salongen!

Repair Shampoo och Repair Treatment från Disp, 168;-/st





Shampoo: Reparerar både naturligt och kemiskt skadat hår samt ger ny styrka och vitalitet med hjälp av silkesprotein. Håret blir inte tungt, utan får nytt liv och lyster. Chondrus Crispus-alger ger glans och skydd.
Treatment: Tränger djupt in och reparerar naturligt och kemiskt skadat hår med ny styrka och vitalitet. Silkesprotein återuppbygger och ger ett starkare hårstrå. Chondrus Crispus-alger ger glans och skydd.












Jag har även tagit in den efterfrågade Twisted för lockigt hår igen, ca 139;-/st:





















Jag håller tummarna för att armen ska hålla sig i skickt denna vecka så jag får vara på Salongen!

VÄLKOMNA TILLBAKA!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar