onsdag 5 oktober 2011

Mamma

Hej på er!

I januari kommer jag att gå på mamma ledighet och kommer bli borta ca 1 år från Salongen =) 
Jag kommer därför inte kunna ta emot Presentkort ifrån er som har det. Jag vill därför ge er en chans att nyttja dem innan jag går. 

Som det ser ut idag så jobbar jag fram till jul och ber er därför använda era presentkort innan jul så ni får ut allt på dem oavsett senare giltigt datum skrivet på presentkortet. Ni som inte använder era presentkort innan dess måste jag tyvärr stryka. 

Jag kommer att påminna er igen via bloggen, jag kommer även att sätta ut annons via Mitt Härjebladet.
Hjälp mig gärna att sprida detta om presentkorten vidare!!

Kramar till er!!

1 kommentar:

  1. Åh vad roligt för er!
    Stort grattis!!!
    Nu kommer du upptäcka vad som är meningen med livet :) Ta hand om dig nu!

    Kramar Linda

    SvaraRadera