måndag 7 mars 2011

Kill Frisyr

Fick för ett tag sedan en förfrågan om jag inte kunde lägga upp lite fler kill frisyrer på bloggen.
Så här kommer det lite kort.

Före:

Efter:



Sen hade jag även före och efter kort på en tjej sedan förra v.

Före:

Efter:


Igår kom det även hem lite fler "Fylla i böcker".

Mammas & Pappas Gravidbok- och mitt första år


Mina bäst Maträtter
Perfekt att fylla i själv och ge bort, eller varför inte lägga fram den när du har gäster och låta dom fylla i och dela med sig av sina bästa maträtter till dig!



Mina Bäst Bakverk
Samma här!!
Perfekt att fylla i själv och ge bort, eller varför inte lägga fram den när du har gäster och låta dom fylla i och dela med sig av sina bästa maträtter till dig!



Kom in och ta en titt på dem och i dem! Dom är kanon bra! 
Och bra priser!!

Idag finns jag på salongen mellan 9.30- ca 12.30 sen har jag kontors tid resten av dagen.
Men i morgon blir det heldag igen och då finns jag där från 9- fram tills på kvälls kvisten.

Ha en trevlig dag allihop! 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar