torsdag 9 september 2010

Mini Hårfön i snygg design

Hej allihop!
Nu är jag tillbaka på Salongen för denna sommars semester =)

Jag har köpt in mini plattänger tidigare, samt mini volymasters. Nu har jag även fått tag i Mini Hårfönar med snygg design! =)



Jag har inte så många i varje design så försten till kvarn!
Dom finns alltså att köpa hos mig på Salongen för 335;-
Kom gärna in och kika på det små snyggingarna! =)

På lördag under dagen kommer jag att befinna mig på salongen för den som vill kika in och handla lite. Jag har tyvärr fullbokad för klippningar och färgningar denna lördag.

Kram till er

2 kommentarer:

  1. Hej Helena, roligt att du har en blogg! Det verkar gå bra för dig, kul! Smart idé att blanda frisör/manikyr och lite loppis.

    Kramar Linda

    SvaraRadera
  2. Tack Linda! Hihi, loppisen är mest för att jag rensade i flytten hemma =) Hoppas du mår bra! Får försöka ses nästa gång du kommer hem! Kram

    SvaraRadera